Sztereotípiák lebontása közösen: milyen ma egy férfi vezető?
Férfierő a menedzsmentben: a férfi vezetnek mindig erősnek kell lennie, és fel lehet vállalnia a bizonytalanságát? Többek között ezek a kérdések is szóba kerültek a Connect Konferencia panelbeszélgetésén.
Nők az élvonalban – fókuszban a womenpower
Női vezetőként hogyan lehet boldogulni egy férfias iparágban? Lehet-e divat a női vezető? Érezhetőek-e az előítéletek? Mik a rejtett női tulajdonságok, a női értékek, amelyek előnyösek a vezetés során: multitasking, kitartás, szeretet, példamutatás, szolgálat, önazonosság?
„Tartalmas” vezetők és vezető tartalmak, avagy a sikeres belső kommunikáció
Mennyire versenyképes a munkavállalók számára a liftben és a mosdóban elhelyezett vállalati üzenet a digitális platformokhoz képest. Milyen tartalmakat érdemes „gyártani” a belső kommunikációban, szakmai, iparági, szórakoztató vagy éppen szárazabb, vállalati információk? És tényleg úgy kell-e működni, mint egy hírportál?
Ne hallgass! Hallgasd! – jó gyakorlatok a belső kommunikációs podcastról
„Az alkalmazottak 73%-a szívesebben hallgatna egy vállalati podcastot, mint hogy részt vegyen a megbeszéléseken„ – olvasható egyik cikkünkben a Connect Magazinban, egy amerikai kutatásra hivatkozva. De hogyan állunk ezzel Magyarországon?
Mentor és mentee
Egy mentorálási folyamat sokkal többről szólhat, mint a vezetési vagy munkatapasztalatok átadásáról, hiszen a két félnek egymásra is kell hangolódnia, nemcsak szakmailag, hanem akár emberileg is.
“Nem zörög a haraszt…” – Pletyka és belső kommunikáció
Pletyka mindig is volt, van és lesz: az információmegosztás ezen formája minden szervezeten belül jelen van, szinte állandó jelleggel. Hatását tekintve persze lehet romboló, de adott esetben szükséges és hasznos is lehet számunkra a műfaj.
A vezető mint tartalomgyártó: új típusú tartalmak a belső kommunikációban
Onboarding, HR-adminisztráció, belső kommunikációs csatorna és tartalom. Talán ez a sorrendje annak a folyamatnak, amikor egy munkavállaló elkezdi megismerni a munkahelyét, azt a szervezetet, amelyben dolgoznia kell. És ha mindez jól sikerül, egy elégedett munkavállalót láthatunk, aki jól érzi magát a munkahelyén, megkap minden szükséges információt a szervezetről, kérdez és proaktív. Innen pedig már csak egy lépés az elköteleződés.
Vállalati belső kommunikáció: Hatékonyság, szerepek, tartalom és csatornák
A pandémia sok esetben földrengésszerű változásokat hozott a vállalatok életébe, és kifejezetten erősen érintette a belső kommunikációs folyamatokat is, miután a jelenléti munkavégzés egyre nehezebbé vált, a home office pedig szinte már alapvető munkavállalói igény lett. Milyen válaszokat kellett és kell adni az elmúlt évek változásaira a vállalati belső kommunikációban, és milyen trendek várhatók?
A munkavállalók pszichológiai biztonságának megteremtése, mérése és fejlesztése
Ha valami otthon, a magánéletben nincs renden, nehezebb lesz a munkavégzés a munkahelyen. Egy kutatás szerint a munkavállalók közül sokan idegesek, szomorúak és szoronganak a munkahelyükön. A pandémia valószínűleg még inkább ráerősített ezekre a folyamatokra, most pedig gazdasági válság közepén találtuk magunkat.