Connet Midweek Club

connect midweek club
Az egykori kicsit nyűgös, körülményes HR-feladatkör, amely egyre fontosabbá válik, végre a neki kijáró figyelmet és hangsúlyt kapja, cserébe szuper gyakorlatokat és eredményeket szállít. Helló, vállalati belső kommunikáció, eljött a te időd! Szakértőkkel beszélgettünk, és szuper ötleteket, sztorikat gyűjtöttünk – nézd meg te is!

Összeültünk, megdumáltuk! – Reflektorfényben a belső kommunikáció

Az egykori kicsit nyűgös, körülményes HR-feladatkör, amely egyre fontosabbá válik, végre a neki kijáró figyelmet és hangsúlyt kapja, cserébe szuper gyakorlatokat és eredményeket szállít. Helló, vállalati belső kommunikáció, eljött a te időd! Szakértőkkel beszélgettünk, és szuper ötleteket, sztorikat gyűjtöttünk – nézd meg te is!

A belső kommunikáció ma már bőven túlszárnyalja egykori puszta tájékoztatás funkcióját, és közvetlen pozitív hatást generálhat az onboardingtól az elköteleződésen át a márkaépítésig számos területen.

A Blue Colibri kerekasztal-beszélgetésén Varga-Nagy Eszter, a Heineken Hungária Zrt. vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője, Gál Judit, az Eisberg Hungary Kft. marketing- és kommunikációs vezetője, valamint Bujáki Zsolt, a Porsche Hungária kommunikációs igazgatója gyakorlati példákon keresztül mutatta be, hogy a vállalati belső kommunikációnak mára milyen nagyszerű eszköztára lett.

Információáramlás: ne halmozz, tervezz!  

Kommunikációs kihívások mindenhol vannak: több lokáció, kék- és fehérgalléros munkavállalók vegyesen, különböző generációk stb. De hogyan lehet hatékonyan bevonni, informálni és aktivizálni a munkatársakat?  

Az, hogy mennyi információt és milyen gyakran érdemes megosztani a munkavállalókkal ugyancsak kardinális kérdés. Hiszen ma már szinte folyamatosan ömlik ránk az információ, hamar túlterhelődünk és immunissá válunk – szakértőinktől a belső kommunikáció tervezésére, rendszerzésére is kaptunk pár jó tippet.

Olyan izgalmas témák is felmerültek, mint hogy 2023-ban, a digitalizáció korában mire lehet jó egy klasszikus munkahelyi liftreklám, vagy hogy mi az összefüggés a kávégép és az ellenőrzési pontok mellé kihelyezett tájékoztató monitorok, illetve a svédek útépítési szisztémája között?

On air! – Digitális tartalmak szerepe a belső kommunikációban

Vendégeink megosztották velünk gyakorlati tapasztalataikat arról, hogy a digitális kreatív tartalmakkal, podcastekkel, videós anyagokkal hogyan színesíthetők a vállalati mindennapok. A vezetői üzenetektől a személyes bemutatkozásokig, szórakoztató és edukatív tartalmakig széles a paletta, érdemes meghallgatni a jobbnál jobb ötleteket, gyakorlatokat. És ha már digitális belső kommunikáció, persze a jelenlegi egyik legfelkapottabb téma, az AI is terítékre került.  

Amiről még szó volt…

Hekkinen, Moneken, Heinekenne… – Egy vicces és bátor kampány hatása a belső kommunikációra. Varga-Nagy Eszter elmesélte, hogy a Heineken Hungária hogyan terjesztette ki a 150 éves jubileum vidám és emlékezetes kampányát a kollégákra.  

Friderikusz nyomán: Film Assist @Porsche Hungária – Hogyan lehet a vállalati podcast/videós tartalom egyszerre szórakoztató, hasznos és edukatív? Bujáki Zsolttól megtudhattuk, hogyan hozza közelebb egymáshoz az egyes divíziókat egy ilyen tartalom, illetve hogy miért meghatározó élmény mindkét félnek egy autózás a főnökkel a Hungaroringen.  

Indonéz partysláger, jöhet? – Inspiráló történetet osztott meg arról Gál Judit, hogy hogyan segíthetjük elő azt, hogy a munkahelyeken a különböző nemzetiségek, kultúrák képviselői – akár nyelvi akadályok ellenére is – jobban megismerjék egymást, és igazi sokszínű, befogadó, vidám közösségeket építsünk.

Nézd meg a teljes beszélgetést itt!

Kapcsolódó cikkek

CONFLICT NIGHT

Hogyan csapott jóformán kémfilmbe a Conflict Night 2.0? – Undercover beszámoló

Mikor kerülhet egy színpadra egy nótaénekes, aki nulla tapasztalattal kereskedelmi munkakörbe jelentkezik, egy pályakezdő, aki a próbaidő alatt vezető pozíciót követel óriási fizetéssel és egy túlbuzgó anyuka, aki 28 éves fia helyett válaszolgat az állásinterjún? Természetesen a Conflict Night 2.0-án! Mutatjuk, mi minden történt a második egész estés, vicces-szakmázós, munkahelyi konfliktuskezelési technikákat felvonultató HR-színházban.

Tovább olvasom
conflict night
CONFLICT NIGHT

Nevetve megoldottuk

Több mint 250 résztvevővel startolt el a meredek munkahelyi helyzetekre profi megoldásokat bemutató Connect Conflict Night október másodikán. Igazi színházi élmény, szórakoztató tanulás, szakértői tippek, sőt még egy kis játék is belefért a kétfelvonásos estbe.

Tovább olvasom
kkv connect
KKV ZONE

Kis lépés az embernek, de hatalmas ugrás a kkv-knak 

A Blue Colibri III. Connect konferenciáján idén a kkv-k kihívásairól kiemelt szekcióban beszélgettek meghívott vendégeink. Andorka Anikó, a Valueteam Group szervezetfejlesztési tanácsadója vezette azt a – kkv-k számára szuperinformatív – panelt, amelyben a versenyképességhez ma már kikerülhetetlen mérföldkőről, a kkv-k digitalizációjáról osztották meg személyes tapasztalataikat a résztvevők. Nézzük, milyen az élet egy kkv-ban a digitalizáció előtt és után.

Tovább olvasom
KKV ZONE

Generációváltás kihívásai és lehetőségei

Az üzleti fenntarthatóság állt a középpontjában az április 11-én megtartott Connect Konferencia kis- és középvállalkozásokat támogató szekciójában. A szakmai rendezvény ezen kívül a digitalizációval, a generációváltással, a cégépítéssel és az egyre nagyobb feladatot jelentő ESG-vel is foglalkozott.

Tovább olvasom
connect konferencia
CONFERENCE

III. Connect Konferencia

Hogyan kapcsolódjunk a jó ügyek érdekében az ügyfelekkel, a kollégákkal és egymással? Hogyan szólítsuk meg hitelesen, kliséktől mentesen a közösséget a munkahelyen és azon túl? Ezek voltak az április 11-én a Blue Colibri által szervezett, harmadik Connect konferencia kulcskérdései, ahol szokás szerint a HR és a kommunikáció trendjei kerültek fókuszba. A top szakmai kontentet 120 előadó szállította, akiktől idén is szórakozva tanulhatott a több mint 900 látogató.

Tovább olvasom

Ha érdekelnek további híreink a témakörökben

ITT FELIRATKOZHATSZ HÍRLEVELEÜNKRE

Learn how we helped 100 top brands gain success