BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

Szakmai képzés a vállalati belső kommunikációért felelős munkatársaknak

2024. november 8. és 22.

Ha valaha is kíváncsi voltál a vállalati belső kommunikációra vagy már magabiztos szakember vagy, de szeretnél szintet lépni, akkor jó helyen jársz.

A Connect csapata az ország legjobb szakembereit összefogva 2023-ban elindította nyílt képzését, amelynek célja, hogy olyan tudást adjon át, amellyel bárki jövőálló és innovatív belső kommunikációs stratégiával turbózhatja fel vállalatát. Tapasztalt oktatóink gyakorlatorientált workhsopokkal, valós esettanulmányokkal és rögtön hasznosítható tudással került összeállításra a tananyag.

Kiknek ajánljuk?

HR

HR szakembereknek

Marketing szakembereknek

Belső kommunikációért felelős munkatársak

Ez a kurzus mindazok számára hasznos lesz, akik a belső kommunikációs anyagok készítésével foglalkoznak vagy azokért felelősek, beleértve azokat is, akik újak a belső kommunikáció területén, és azokat is, akiknek általában véve kevés tapasztalatuk van a szakmai kommunikáció terén.

Milyen képességekkel gazdagodhatsz?

Belső kommunikációs stratéga

A stratégikus szemléletmód a belső kommunikációban is elengedhetetlen. Tréningünk résztvevői képesek lesznek összehangolni a kommunikációs célokat a szervezet célkitűzéseivel és, hogy miként állítsanak össze tartalmakat, amely célt érnek és hatást váltanak ki.

Belső szerkesztőség kialakítása

Manapság hatalmas kommunikációs zajban kell harcba szállnunk a munkavállalóink figyelméért. Igazodnunk kell a megváltozott tartalomfogyasztási szokásokhoz. Ez új szemléletet és szerepköröket igényel. Segítünk felkészülni.

Vezetők és munkavállalók elkötelezése

A belső kommunikációban szerepe és feladata van a vezetőknek, a középvezetőknek és a munkavállalóknak is. Megmutatjuk, hogyan és mibe tudod őket bevonni, hogy elkötelezettek legyenek a belső tartalmak gyártása és fogyasztása iránt is.

Témakörök

Vezetői personal brand

Vezetők, mint belső influencerek

FOMO megteremtése az aktivitásnövelésben / használatösztönzésben

Vezetők szerepe a belső kommunikációban

Vezetők, mint tartalomgyártók

Vezetői tartalmak, témák

Infotainment, tartalmi formátumok

Vállalati szerkesztőség kialakítása

Belső podcastok, videós formátumok

Vezetői blogok és vlogok

Belső kommunikációs struktúra, folyamat, stratégia kialakítása

Tartalom mátrix és csatornák

Content calendar

Tippek és jó gyakorlatok

Vállalati pletyka

Előadók

Azurák Csaba

Azurák Csaba

Kommunikációs szakértő

Kommunikációs szakember és politikai szakértő vagyok. Pályám elején négy évig dolgoztam a Magyar Rádió Krónika és 16 Óra című műsoraiban, aztán csaknem 20 éven keresztül a TV2 munkatársa voltam. Először mint szerkesztő-riporter, később mint főszerkesztő, műsorvezető és hírigazgató. Szerkesztettem és vezettem miniszterelnökjelölti vitát, riportműsort, reggeli magazinműsort, híradót, esti közéleti talk-show-t. A Budapest Honvéd FC kommunikációs és marketingigazgatója voltam. 15 éve készítek föl nyilvános szereplésekre üzletembereket, felsővezetőket. Jelenleg kommunikációs-stratégiai tanácsadóként dolgozom és kommunikációs tréningeket és motivációs előadásokat tartok.

Barathi Tamás

Barathi Tamás

Co-Founder & CEO

Blue Colibri

Rendezvényszervező, bankár, vállalkozó, startupper. Korábban brand marketinggel és rendezvény kommunikációval foglalkoztam, az elmúlt 10 évemet a HR kommunikáció területén töltöttem. Ezalatt az idő alatt részt vettem számos közép és nagyvállalat employer branding és toborzási kampányainak kialakításában, több száz videót forgattunk, több ezer új munkavállaló felvételéhez nyújtottunk kommunikációs segítséget. 2019-ben alapítottam másodmagammal a Blue Colibrit, mellyel az volt a célunk, hogy rugalmas keretrendszert adjunk a HR és kommunikációs csapatok kezébe munkavállalóik direkt elérése, informálása, oktatása céljából.

Szvetelszky Zsuzsanna

Vállalati kommunikációs szakértő

Társadalomkutatóként és tanácsadóként több mint két évtizede foglalkozik a vállalatok rejtett kommunikációjával, a szervezetek informális networkjeivel. Szociálpszichológusként, hálózatkutatóként a társas hálózatok, a céges pletyka, az értékátadás modern jelenségeit tárja fel és értelmezi hazai és nemzetközi projektekben is. Szakmai konferenciák ismert és számos esetben legjobbként kitüntetett előadója, az elektronikus és a nyomtatott média gyakran nyilatkozó, keresett szakértője.

Fenyvesi Brigitta

Fenyvesi Brigitta

Head of Project Management

Blue Colibri

Már vállalatunk elődjénél is tanácsadóként számos cég szervezetfejlesztési folyamatában volt lehetőségem aktívan szerepet vállalni, a Blue Colibri alapítása óta pedig közel 130 partnerünk belső folyamatainak digitalizálását és belső kommunikációjának fejlődését tudtam segíteni. Csapatommal olyan tudásbázist építettünk fel az 5 év alatt begyűjtött jó gyakorlatokból, amely minden HR és belső kommunikációs szakember számára megoldást nyújthat a kihívásaikra, illetve hasznos lehet a kollégák elkötelezésének segítésében is.

Szirmay Dávid

Szirmay Dávid

Főszerkesztő-helyettes

Blikk

19 éves korom óta foglalkozom újságírással, végigjárva a szakmai ranglétrát a főszerkesztő-helyettesi pozícióig. Jelenleg a lap mellett a Blikk audiovizuális tartalmainak szakmai felelőse vagyok, továbbá a Blikk Talk és további közéleti témájú műsorok (video, podcast) szerkesztő-műsorvezetője.

Korábban dolgoztam hírügynökségnél, nyomtatott heti- és napilapoknál. Vezettem közéleti beszélgetős műsort kábeltelevízión, országos hírcsatornán, voltam vitaműsorok szereplője. A legnagyobb és legnézettebb politikai és közéleti vitaműsorok (Hír TV, Echo TV, ATV, MTV/Napkelte) állandó kérdezőjeként is dolgoztam. Emellett nyilvános kerekasztal-beszélgetéseket is moderáltam, jellemzően a kultúra, a sport, a gazdaság és a politika prominenseit ültettem egy asztalhoz. A munkám mellett alkalmanként tanítok is: például az ELTE Média és Kommunikáció Tanszékén, de egyéb médiaiskolákban is.

Filó Angéla Katalin

Filó Angéla Katalin

Generative AI Specialist

Marketing Mentor

Itt kérhetsz részletesebb tájékoztatást

KÉPZÉSI KÖLTSÉGEKRŐL ÉS TOVÁBBI TRÉNINGEKRŐL

Learn how we helped 100 top brands gain success