Mennyire versenyképes a munkavállalók számára a liftben és a mosdóban elhelyezett vállalati üzenet a digitális platformokhoz képest. Milyen tartalmakat érdemes „gyártani” a belső kommunikációban, szakmai, iparági, szórakoztató vagy éppen szárazabb, vállalati információk? És tényleg úgy kell-e működni, mint egy hírportál?
Többek között ezek a gondolatok hangzottak el az idei Connect konferencia panelbeszélgetésén, amelyen Jákó Eszter Júlia marketing-kommunikációs szakértő, Dr. Holló Márta, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója és Bujáki Zsolt, a Porsche Hungária kommunikációs igazgatója vett részt.
„Az időnk 99%-át kommunikációs helyzetekben töltjük, mégis hiányunk van sok esetben arról, hogy hogyan érkezik meg hozzánk bármilyen információ” – mondta Holló Márta, aki hozzátette, „a vállalati belső kommunikáció az elmúlt években nemhogy felértékelődött, hanem kritikussá is vált”.
Ezzel együtt – ahogyan Bujáki Zsolt fogalmazott – „nem szabad szét-spam-elni a munkavállalót a tartalmakkal, ki kell alakítani a megjelenések ritmusát”. A Porsche Hungária kommunikációs igazgatója szerint emiatt javasolt, hogy „az első időkben, az első tartalmak megjelenése után a visszajelzések elemzésével állítsanak be a terület felelősei”.
Ugyanakkor, ahogy Bujáki Zsolt fogalmazott, “nem szabad a munkatársakat tartalommal spammelni, hanem a tartalom ritmusát kell kialakítani”. A Porsche Hungária kommunikációs igazgatója szerint emiatt javasolt, hogy „az első időkben, az első tartalmak megjelenése után a visszajelzések elemzésével állítsanak be a terület felelősei”.
A podcast elérhető az anchor.fm-en, a Google-on és a Spotify-on.