„Az alkalmazottak 73%-a szívesebben hallgatna egy vállalati podcastot, mint hogy részt vegyen a megbeszéléseken„ – olvasható egyik cikkünkben a Connect Magazinban, egy amerikai kutatásra hivatkozva. De hogyan állunk ezzel Magyarországon?
A nemrégiben Game Changer díjjal elismert Merkbau-nál és ZNet-nél is már használják a vállalati belső kommunikációban a podcastokat. Előbbinél, visszajelzések szerint a kollégák 87%-a izgalmasabbnak tartja a podcastot, mint az írott tartalmat, míg utóbbi esetében egészen magas, 75%-os a hallgatottsági arány.
A beszélgetés során szóba kerül még többek között, hogy kinek érdemes kérdeznie vállalaton belül, hogyan adnak visszajelzéseket a munkavállalók, valamint hogy mitől vállalják a beszélgetést a nyilatkozni kevésbé szerető kollégák.
A Connect Magazin podcast beszélgetései anchor.fm, Google és Spotify podcast platformokon is elérhetők.