Az adatok jó kommunikációja létfontosságú egy szervezetben. Egy adat azonban csak akkor hasznos, ha képesekek vagyunk insighttá formálni. Vagyis nem csak értjük az adatokat, hanem kontextusba helyezve, egy logikus ívre felfűzve, befogadhatóan tudjuk átadni a jelentését közönségüknek. Ennek hiányában előfordulhat ugyanis, hogy a döntéshozók szeme elsiklik egy fontos szempont fölött, a szervezet nem aknáz ki egy lehetőséget, vagy pedig nem tudja időben behúzni a kéziféket.
A data storytelling módszertanával rengeteg időt, energiát és frusztrációt spórolhatunk meg magunknak – és a környezetünknek is. Egy igazi data storyteller nem csak jó szakértő, hanem forgatókönyvíró, tervezőgrafikus és narrátor is. Data Storytellling előadásomon megmutatom, hogyan találj ki az adatok útvesztőjéből, készíts releváns információt a számokból, majd add át hatékonyan, élvezetesen és emlékezetesen.
Gyakorlati megoldások:
A workshopon valós példákon és élő bemutatókon keresztül mutatom meg, hogyan tudod a mesterséges intelligenciát hatékonyan alkalmazni a HR, marketing vagy vállalati kommunikáció területén – akár már másnaptól.
Döntéshozói előnyök:
Segítek átlátni, mikor érdemes AI-t használni egy adott folyamatban – és mikor nem. Így magabiztosabban tudsz majd döntést hozni a technológia bevezetéséről.
Azonnal alkalmazható eszközök:
A workshop végén kapsz egy praktikus AI eszköz- és prompt listát is, amit azonnal használhatsz a saját munkaterületeden – legyen szó tartalomgyártásról, belső kommunikációról vagy épp toborzásról.
Főbb témák:
Hogyan építhetsz bizalmat bármilyen beszélgetésben?
Hogyan érheted el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon?
Mi különbözteti meg az etikus meggyőzést a manipulációtól?
Hogyan prezentáld az ötletedet meggyőzően a menedzsment felé?
Hogyan mondj nemet határozottan és empatikusan?
Workshopunkon megtudhatod azt is, hogy legtöbbször miért nem elég a meggyőzéshez, ha tényeket, logikus érveket sorakoztatsz fel. Néhány önként jelentkező Pál András színésszel ki is próbálhatja a tanultakat egy valós helyzet szimulációjában.
Mi az a gamification? Hogyan használjuk? Egyáltalán mikor érdemes játékosítani?
Az idők kezdete óta foglalkoztatják ezek a kérdések az emberiséget. Most azonban eljött a pillanat, hogy a világ legmerészebb kalandorai belépjenek az eddig elveszettnek hitt Titkos Tudás Templomába, felülkerekedjenek furfangos akadályokon és megtalálják az ősi tekercseket, melyek lerántják a leplet a történelem legnagyobb rejtélyeiről.
Interaktív, játékosított előadásunk keretein belül megtapasztalhatjuk, hogyan tudunk bárki számára elérhető eszközök segítségével játékos, történetvezérelt módon tudást átadni, miközben magának a játékosításnak is megismerhetjük az alapjait.
A workshop célja, hogy bemutassuk a coaching szerepét, a szervezeti működésre gyakorolt hatását és hatékonyságát mind a belső (pl. csapatdinamika, vezetők és kollégák), mind a külső (pl. ügyfélkapcsolatok, partnerségek) kapcsolatok fejlesztésében. Milyen szerepe lehet a coachingnak a kommunikációban, a kommunikációs folyamatokban, és ezáltal a vállalati célok elérésében, a munkatársak motivációjában vagy éppen a csapatok hatékonyságának és rugalmasságának növelésében?
A vita nem harc, hanem közös gondolkodás – mégis gyakran úgy vitázunk, mintha az életünk múlna rajta. A corporate debate épp azt tanítja meg, hogyan lehet szenvedélyesen érvelni anélkül, hogy ellenséggé tennénk a másikat. Nemcsak a munkahelyi kultúrán javít, hanem az önismereten is – és még élvezetes is.
A legtöbb munkahelyi vita valójában álcázott hatalmi harc, ahol nem az igazság, hanem az ego győz. A corporate debate ennek az ellenkezőjét tanítja: hogyan győzz úgy, hogy közben senki se veszítsen – még te sem.
Hogyan hat a munkahelyi boldogság és jóllét a teljesítményre, és mit tanulhatunk a 2025-ös World Happiness Reportból? A workshop során az autentikus boldogság elméletéről, gyakorlatáról, a pozitív kommunikáció erejéről és a munkahelyi jóllét valós tényezőiről lesz szó. Megvizsgáljuk, hogyan alakítható ki egy olyan kultúra, ahol a boldogság nem elvárás, hanem belső erőforrás. Az utolsó részben a résztvevők konkrét mindfulness praktikákat ismerhetnek meg a mindennapi jelenlét és egyensúly támogatására.
A workshop keretében a társadalmi marketing fogalmát mutatjuk be, példákat hozunk a megközelítésmód márkakommunikációba való integrálására.
A társadalmi problémák megoldására törekvő marketing tevékenység – egy vállalkozás küldetésével összhangban – a cég közösségeivel együtt teremt értéket és járul hozzá a jólléthez.
A vállalat és a társadalmi csoportok hálózati együttműködésében a társadalmi jóért az egyének aktívan és cselekvően vesznek részt.
A workshop keretében az érdeklődök egy HR módszert is megismerhetnek saját élményen és megtapasztaláson keresztül.
A DISC Viselkedésprofil a különböző személyiségek motivációinak, viselkedésének, cselekvéseinek a megértéséhez nyújt segítséget előmozdítva az együttműködést és a magasan teljesítő inkluzív vállalati kultúrát.
Egyre több helyről hallani a készségek fontosságáról, a készségalapú, azaz a skill-based emberi erőforrás menedzsmentről, azonban tisztában vagyunk az alapokkal?Honnan tudjuk kit keresünk, milyen készségekre van szükségünk? Mi alapján válasszuk ki az új munkavállalókat és mit fejlesszünk? Mikor válik értékessé megtérülés szempontjából egy képzés?
Ehhez hasonló kérdések sora fogalmazódik meg a HR szakemberekben nap, mint nap, hiszen lépést akarnak tartani a folyamatos változásokkal. Workshopunk célja választ adni a fentebb felsorolt kérdésekre és konkrét jó gyakorlatokat bemutatni, hogy a résztvevők (m)értékes tudással távozzanak.És mi köze mindehhez az időjárásnak? Ez a workshop alkalmával kiderül…
Mozdonycsarnok